Επιλέγετε το θεμα που σας ενδιαφέρει για κάθε ενότητα, διαβάζετε τις οδηγίες και κάνετε κλικ στο διπλανό εικονίδιο για να μεταφερθείτε στο παιχνίδι. Όλα μπορούν να λειτουργήσουν σε ηλεκτρονικό υπολογιστή και αρκετά από αυτά και σε οθόνες αφής. Για ορισμένα όμως χρειάζεται να ενεργοποιήσετε στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή το Adobe Flash Player.
Θέμα | Οδηγίες | Εφαρμογίδια |
---|---|---|
Για όλες τις ενότητες | Επιλέγουμε το παιχνίδι που μας ενδιαφέρει και το επίπεδο των παιδιών. | ![]() |
Για όλες τις ενότητες | Επιλέγουμε το παιχνίδι που μας ενδιαφέρει και το επίπεδο των παιδιών. | ![]() |
Για όλες τις ενότητες | Επιλέγουμε το παιχνίδι που μας ενδιαφέρει και το επίπεδο των παιδιών. | ![]() |
Για όλες τις ενότητες | Επιλέγουμε το παιχνίδι που μας ενδιαφέρει και το επίπεδο των παιδιών. | ![]() |
Για όλες τις ενότητες | Επιλέγουμε το παιχνίδι που μας ενδιαφέρει και το επίπεδο των παιδιών. | ![]() |
Πίνακες πολλαπλασιασμού | Επιλέγουμε το μοτίβο του αριθμού που θέλουμε να μάθει το παιδί μας. Το παιδί τραγουδά και απομνημονεύει τα γινόμενα. | 2 , 3 , 4 , 5, 6 |
Ενότητα 1(1): Αριθμοί 0-20 |
Επιλέγουμε είδος ποσότητας και εύρος τιμών για τη σειροθετηση. | ![]() |
Ενότητα 1(2): Πρόσθεση 0-10 |
Επιλέγουμε να εντοπίζουμε τον αριθμό που να υπολοίπεται για να σχηματιστεί το 10. | ![]() |
Ενότητα 1(3): Πρόσθεση 0-20 |
Τα παιδιά επιλέγουν την ορθή απάντηση έτσι ώστε να κινηθεί η βάρκα. Όσο πιο γρήγορα απαντήσουν τόσο πιο γρήγορα κινείται και η βάρκα. | ![]() |
Ενότητα 1(4): Πρόσθεση 0-20 |
Διαλέγουμε τους αριθμούς από τον οριζόντιο και κατακόρυφο άξονα που δίνουν το άθροισμα και επιλέγουμε το κατάλληλο κουτί. | ![]() |
Ενότητα 2: Στερεομετρία |
Αναγνώριση αποτυπωμάτων στερεών σχημάτων | ![]() |
Ενότητα 3(1): Πολλαπλασιασμός μέχρι το 20 |
Επιλέγουμε στα παιγνίδια το εύκολο επίπεδο. | ![]() |
Ενότητα 3(2): Πολλαπλασιασμός μέχρι το 20 |
Επιλέγουμε το μοτίβο πολλαπλασιασμού που θέλουμε να κάνουμε εξάσκηση και πατούμε "enter". | ![]() |
Ενότητα 3(3): Μοτίβα του 2,3 και 4 |
Ακολουθούμε τις οδηγίες. Βρίσκουμε το γινόμενο και πετυχαίνουμε γκολ στα πέναλτι. | ![]() |
Ενότητα 3(4): Πολλαπλασιασμός μέχρι το 20 |
Επιλέγουμε το γινόμενο που ταιριάζει για να προχωρήσουμε. | ![]() |
Ενότητα 3(5): Διαίρεση μέχρι το 20
|
Τα παιδιά βάζουν φαγητό στα σκυλάκια και αντιλαμβάνονται τη διαίρεση ως μερισμό. | ![]() |
Ενότητα 3(6): Διαίρεση μέχρι το 20 |
Τα παιδιά τοποθετούν επιβάτες στα αεροπλάνα και αντιλαμβάνονται τη διαίρεση ως επαναλαμβανόμενη αφαίρεση. | ![]() |
Ενότητα 3(7): Διαίρεση μέχρι το 20 |
Επιλέγουμε το επίπεδο 1-5 και στη συνέχεια την εικόνα με το ένα αυγό, | ![]() |
Ενότητα 3(8): Διαίρεση μέχρι το 20 |
Επιλέγουμε τον διαιρέτη και πατούμε "enter". | ![]() |
Ενότητα 3(9): Πολλαπλασιασμός μέχρι το 20 |
Τα παιδιά διαπιστώνουν ότι με τον πολλαπλασιασμό βρίσκω τους συνδυασμούς που μπορώ να κάνω (καρτεσιανό γινόμενο). Με το “customize” αλλάζω τις επιλογές που έχω. | ![]() |
Ενότητα 4(1):
Γεωμετρία |
Πολύγωνα ή μη πολύγωνα. Τα παιδιά θα πρέπει να ταξινομίσουν σχήματα που είναι πολύγωνα (έχουν γωνιές και αποτελούνται μόνο από ευθύγραμμα τμήματα) ή μη πολύγωνα. | ![]() |
Ενότητα 4(2): Γεωμετρία |
Τα παιδιά κατασκευάζουν διάφορα σχήματα και διαπιστώνουν τις ιδιότητές τους π.χ. γωνιές, πλευρές. | ![]() |
Ενότητα 4(3):
Γεωμετρία |
Κινέζικο τετράγωνο: Επιλέγουμε το εφαρμογίδιο Τangram. Τα παιδιά τοποθετουν τα σχήματα από το κινέζικο τετράγωνο με τρόπο τέτοιο ώστε να φτιάξουν το σχήμα που τους δίνεται. Αν δυσκολευτούν τους δίνεται η λύση. Μπορούν να αλλάξουν και το σχήμα. | ![]() |
Ενότητα 4(4): Γεωμετρία |
Τα παιδιά καλούνται:
(β) Να ταξινομήσουν τα σχήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σε συμμετρικά και μη συμμετρικά. |
|
Ενότητα 4(5):
Γεωμετρία |
Χρησιμοποιώ τα σχήματα για να φτιάξω συμμετρικές κατασκευές ή μοτίβα. | ![]() |
Ενότητα 5(1): Αριθμοί 0-100 |
Στη δραστηριότητα αυτή παρουσιάζεται σε ένα πλέγμα 10Χ10 ο πίνακας των αριθμών μέχρι το 100 χωρίς αριθμούς. Τα παιδιά καλούνται να εντοπίσουν σε ποιο τετράγωνο κρύβεται ο κάθε διψήφιος αριθμός. | ![]() |
Ενότητα 5(2): 10-100 |
Επιλέγουμε up to 100 (tens) και τοποθετούμε σε σειρά τις δεκάδες. | ![]() |
Ενότητα 5(3): 0-100 |
Επιλέγουμε το δεύτερο επίπεδο και σημαδεύουμε τον αριθμό που δείχνουν οι κύβοι. | ![]() |
Ενότητα 5(4): 0-100 |
Επιλέγουμε up to 100 και τοποθετούμε σε σειρά τους αριθμούς. | ![]() |
Ενότητα 5(5): 0-100 |
Επιλέγουμε τον αριθμό που παρουσιάζεται με τους κύβους Dienes. | ![]() |
Ενότητα 5(6): 0-100 |
Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε το είδος της δραστηριότητας: • Αναπαράσταση αριθμού (“Read and Make”). • Συμβολική γραφή του συνόλου (“Count and Write”) Για να εργαστούμε με διψήφιους αριθμούς, θα πρέπει στο επίπεδο δυσκολίας (“Select difficulty”) να είναι επιλεγμένα τα πλήκτρα 1, 10 . |
![]() |
Ενότητα 5(7): 0-100 |
Σύνθεση και ανάλυση αριθμού: Υπάρχει δυνατότητα παρουσίασης του αριθμού με κάρτες, κύβους και κατακόρυφο αριθμητήριο. | ![]() |
Ενότητα 6(1): Μοτίβο του 2 |
Τα παιδιά επιλέγουν τον αριθμό που ειναι πολλαπλάσιο του 2. | ![]() |
Ενότητα 6(2): Μοτίβο του 5 |
Τα παιδιά επιλέγουν τον αριθμό που ειναι πολλαπλάσιο του 5. | ![]() |
Ενότητα 6(3): Μοτίβο του 10 |
Τα παιδιά επιλέγουν τον αριθμό που ειναι πολλαπλάσιο του 10. | ![]() |
Ενότητα 6(4): Μοτίβα αριθμών |
Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε 2, 5 ή 10. Τα παιδιά επιλέγουν τον αριθμό που λείπει από το μοτίβο που παρουσιάζεται. | ![]() |
Ενότητα 6(5): Άρτιοι και περιττοί |
Τα παιδιά ταξινομούν τους αριθμούς σε άρτιους και περιττούς. | ![]() |
Ενότητα 6(6): Συμμετρία |
Τα παιδιά καλούνται: (β) Να ταξινομήσουν τα σχήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σε συμμετρικά και μη συμμετρικά. |
![]() |
Ενότητα 7(1): πρόσθεση 0-100 |
Επιλέγουμε το βαγόνι το βαγόνι με την πρόσθεση, μετά την επιλογή Two-Digit Numbers και μετά το σωστό αποτέλεσμα. | ![]() |
Eνότητα 7 (2): πρόσθεση 0-100 |
Επίλέγω επεδο 6. | ![]() |
Ενότητα 7(3): αφαίρεση 0-100 |
Επιλέγουμε το βαγόνι το βαγόνι με την αφαίρεση, μετά την επιλογή Τwo-Digit Νumbers και μετά το σωστό αποτέλεσμα. | ![]() |
Ενότητα 7 (4): αφαίρεση 0-100 |
Επιλέγω επίπεδο 6. | ![]() |
Ενότητα 9: Μοτίβα 3 και 4 |
Από την αρχική σελίδα γίνεται επιλογή του μοτίβου πολλαπλασιασμού του 3 ή του 4. Τα παιδιά επιλέγουν τον αριθμό που λείπει από το μοτίβο που παρουσιάζεται. | ![]() |
Ενότητα 10(1): Ώρα |
Λένε την ώρα σε ψηφιακό και αναλογικό ρολόι. | ![]() |
Ενότητα 10(2): Ώρα |
Λένε την ώρα. | ![]() |
Ενότητα 10(3): Ώρα |
Λένε την ώρα | ![]() |
Ενότητα 11(1): Αφαίρεση αριθμών 0-100 |
Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε “Level 5”. Τα παιδιά καλούνται να επιλέξουν την ορθή απάντηση για κάθε μαθηματική πρόταση αφαίρεσης που παρουσιάζεται. | ![]() |