• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

Εφαρμογίδια Μαθηματικών Α΄ τάξης

Επιλέγετε το θεμα που σας ενδιαφέρει για κάθε ενότητα, διαβάζετε τις οδηγίες και κάνετε κλικ στο διπλανό εικονίδιο για να μεταφερθείτε στο παιχνίδι. Όλα μπορούν να λειτουργήσουν σε ηλεκτρονικό υπολογιστή και αρκετά από αυτά και σε οθόνες αφής. Για ορισμένα όμως χρειάζεται να ενεργοποιήσετε στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή το Adobe Flash Player.

Θέμα Οδηγίες Εφαρμογίδια
Για όλες τις ενότητες Επιλέγουμε το θέμα και το επίπεδο που μας ενδιαφέρει.
Για όλες τις ενότητες Επιλέγουμε το θέμα και το επίπεδο που μας ενδιαφέρει. 
Για όλες τις ενότητες Επιλέγουμε το θέμα και το επίπεδο που μας ενδιαφέρει. 
Για όλες τις ενότητες Επιλέγουμε το θέμα και το επίπεδο που μας ενδιαφέρει. 
Για όλες τις ενότητες Επιλέγουμε το θέμα και το επίπεδο που μας ενδιαφέρει. 
Ενότητα 2:    Αριθμοί            0-5   Το εφαρμογίδιο δίνει τη δυνατότητα για αναπαράσταση,  αντιστοίχιση και σειροθέτηση αριθμών. Από την αρχική  οθόνη επιλέγουμε είδος δραστηριότητας και τους αριθμούς «1 -  5». 
Ενότητα 3:

Αριθμοί 6-10

Από την αρχική οθόνη επιλέγουμε «Counting up to 10”. Τα παιδιά μετρούν τον αριθμό των θαλασσινών που εμφανίζονται στην οθόνη και επιλέγουν τον αντίστοιχο αριθμό από τη στήλη στα αριστερά.
Ενότητα 5:

Αφαίρεση αριθμοί  0-10

Τα παιδιά υπολογίζουν τη διαφορά και επιλέγουν το αντίστοιχο ψαράκι.
Ενότητα 7:

Πρόσθεση και αφαίρεση αριθμοί  0-10

Οι μαθητές επιλέγουν το κομμάτι του σωλήνα με το κατάλληλο μήκος έτσι ώστε μαζί με το αρχικό κομμάτι σωλήνα να έχουν άθροισμα 10.
Ενότητα 8:

Γεωμετρία

Αναγνώριση Σχημάτων
Ενότητα 9:

Σειροθέτηση διψήφιων αριθμών

1. Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε «0 to 100 in tens», για να εμφανιστούν διψήφιοι αριθμοί που είναι πολλαπλάσια του 10. Τα παιδιά καλούνται να βάλουν τους
αριθμούς στη σειρά αρχίζοντας από τον μικρότερο.

2. Από την αρχική σελίδα επιλέγουμε «1 to 100», για να εμφανιστούν διψήφιοι αριθμοί. Τα παιδιά καλούνται να βάλουν τους αριθμούς στη σειρά αρχίζοντας από τον μικρότερο.

Ενότητα 11:

Κλάσματα

Τα παιδιά τοποθετούν κομμάτια πίτσας σε κάθε πιάτο με βάση το κλάσμα που αναγράφεται πάνω από το πιάτο.

Ενότητα 12

Πρόσθεση μέχρι το 20

Τα παιδιά επιλέγουν την ορθή απάντηση έτσι ώστε να κινηθεί η βάρκα. Όσο πιο γρήγορα απαντήσουν τόσο πιο γρήγορα κινείται και η βάρκα.
Ενότητα 12

Διπλάσιο μισό

Τα παιδιά επιλέγουν το διπλάσιο του τελευταίου αριθμού που αναγράφεται στις κάρτες.